Coșul meu0item(s)

Nu ai niciun produs în coş.

Product was successfully added to your shopping cart.

La FirstKid.ro plata se efectueaza dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si livrate de Software Technology SRL si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.firstkid.ro.

Poti solicita curierului deschiderea coletului In momentul receptionarii comenzii pentru a verifica starea produsului/produselor.

Cu ajutorul acestui serviciu poti verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si daca produsul functioneaza.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, recomandarea noastra este sa refuzi comanda.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

Daca plata a fost facuta online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre expeditor.